Obserwatorzy - zapraszam gorąco i z góry wielke dzięki

Bardzo Proszę was o kliknięcie ,choc raz jakiejkolwiek reklamy na tej stronce - dla tych co posłuchają słodziutkie buziaczki od gorącej dziewczyny ;-*

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Pływanie--niedocenianym lekarstwem dla naszego ciała

More than welcome


Nie mamy tu na myśli z pewnością lekarstwa,które kupujemy w przysłowiowej aptece,opartych na bazie różnych specyfików min.tabletek.Mają one to do siebie że jeśli nawet pomogą w czymś,to na innym polu podwójnie zaszkodzą.Mowa tu oczywiście o efektach ubocznych,których nie znajdziemy w naturalnej aktywności fizycznej.Pływanie jest właśnie dla nas wszystkich taką naturalnością,dostarczająca potrzebnej witalności dla naszego organizmu.Uprawianie tego sportu przynosi wymierne,pozytywne efekty dla naszego całego ciała.Właściwości wody sprawiają,że podczas pływania jesteśmy lżejsi,wyluzowani i zrelaksowani.Stawy i kręgosłup nie ulegają takim przeciążeniom jak na lądzie.Dyscyplina ta wpływa na prawidłową postawę,co jest nie zwykle ważne nie tylko podczas dojrzewania ale też w latach dorosłości gdy korygujemy skrzywienie kręgosłupa.Pływanie ma również właściwości odmładzające,opóźnia efekty starzenia się i modeluje nasze ciało, działając jak dobry masażysta.Jakby tego było mało wpływa znakomicie na procesy oddychania i krążenia dzięki właściwości wody w której nasze ciało musi się w specyficzny sposób układać.Mam tu na myśli pracę wielu mięśni jednocześnie oraz głębszego nabierania powietrza potrzebnego przy intensywnym wysiłku i nurkowaniu pod wodą.Regularne pływanie sprawi że nasza sylwetka będzie szczuplejsza,a klatka piersiowa znacznie się poszerzy.Wyróżniamy cztery style - kraul,grzbiet,żabka i delfin.Ten ostatni najbardziej wpływa na wyrobienie szerokich i umięśnionych barków.Kraul jest typowo szybkościowym stylem pływania na brzuchu,a grzbiet jak sama nazwa wskazuje praktykowany jest na plecach.Pozostaje nam jeszcze żabka zwana fachowo stylem klasycznym,który najbardziej przypodobał się kobietom sami zastanówcie się dlaczego.Na zakończeniu zapraszam wszystkich do uprawiania tej dyscypliny sportu bo jak się naocznie przekonaliście naprawdę warto.

24 komentarze:

  1. hehe, nie wiedzialam ze sport moze byc ciekawy :d
    zapraszam do mnie
    gratulacje za pomysł na bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za sportem lądowym no ale kazdy rodzaj sportu jest wazny..ja ubustwiam wode takze sporty wodne i pływanie;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Napisz coś o mojej kochanej dyscyplinie sportu - piłce ręcznej. Niech inni poznają, na czym ona polega i skąd się wywodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love swimming when I can get the time, Thank you so much for being my 100th follower ;D x

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio blog,zapraszam do obserwacji mojego:
    http://kornelias.blogspot.com/
    Na pewno się odwdzięcze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na basen wybieram sie od pol roku, ale po pracy jestem tak zmeczona ze rezygnuje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę dużo,dużo o tenisie.Brak dobrego tenisowego bloga. A na newsy kosmetyczne zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, pływanie wiele zalet ma, ale co jak ktoś nie umie pływać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bom não sei nadar, mas sempre vou ao mar para brincar na agua, acho que este contado já me ajuda um pouco.... Bj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olá!!
    Obrigada por seguir meu blog, já estou te seguindo também.

    Beijinhos...

    annepinkdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, bardzo dużo ciekawych informacji. Oby tak dalej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://rekreacjaisport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Holaa :), bueno no entiendo tu idioma, pero gracias por seguirme!, ya te sigo, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny blog, przypadł mi do gustu, zajrzyj na mój nowy blog http://konsole-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W grze w szachy, atakując obrony należy zwrócić uwagę, i muszą brać pod uwagę 2, 3, 4 kroków do przodu, co by było, gdyby?.
    Chciałbym również baseny sportowe, ale nie jest wielki zawodnik, pływanie może być najlepszym ćwiczeniem dla zdrowia. tomhal miły i przyjacielski, dziękuję stał się zwolennikiem mojego bloga i śledzę swoim blogu również. Gorące pozdrowienia ode mnie, pozdrowienia sportowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham pływac;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pływać ;) Bardzo fajny sport;)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look like a million of people, that's funny xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Great body!

    http://lea-oh-lea.blogspot.com

    follow?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog i przydatne informacje. Dziękuje za dodanie mnie do obserwowanych, zrobiłam to samo :). Byłoby mi miło, gdybyś też podzieliła się ze mną spostrzeżeniami na temat mojego bloga oraz doradziła mi jak go prowadzić (jest on moim 1 blogiem).
    Z góry dziękuje.

    Zapraszam: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog.
    Obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  21. witam zapraszam do siebie mam ciekawe materiały
    http://mojkonarab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ...beautiful girls ...and amazing girls

    OdpowiedzUsuń